Start Fietsreis naar het Zuiden zaterdag 16 juli

10 juli 2016 - Mook, Nederland

Vorige week heb ik mijn Bianchi opgehaald bij Mioch Cycling. De Bianchi heeft nu een Bergverzet 50/33 voor en een nieuwe cassette en grote beurt. Heb direct enkele heuvel trainingen uitgevoerd op deze vintage 40 jaar oude fiets. Hij rijdt nu veel soepeler en als een speer! Het is de bedoeling a.s. zaterdag te vertrekken vanuit Maastricht via Luik naar Namen, Dinant en dan Frankrijk binnenrijden langs de Maas naar het Zuiden via Verdun, Vittel, Biel, Bern, Kandersteg, Brig, Simplonpas hoogte 2005 meter over en afdalen naar Italie Lago Maggiore, Lago Lugano, Lago di Como, Bergamo. Totaal ca. 1150 km.

1. Frank Kuijt:
    10 juli 2016
    Kei gaaf dit blog! Ben zo trots op mijn lieverd! Ben benieuwd hoe het verder gaat met je grote fietsavontuur! Xxx
  2. Arthur en Petra:
    Lieve Frank,
    Wat een avontuur!!
    Je komt vast van alles tegen onderweg, en dat is mooi want daarvoor ga je op reis. we wensen je een prachtige reis toe!! xxx
  3. Robert-jan:
    10 juli 2016
    Mooie fietsroute zo langs de Maas Frank. Veel sterkte zaterdag vanuit Maastricht en geniet van je ontmoetingen en natuurlijk veel fietsplezier met je Bianchi naar het Lago Magiore. Hou het heel en veilig. Groetjes je broer
  4. Eric Mioch:
    11 juli 2016
    Ik zie met plezier je reisverslag tegemoet en vond het erg tof om je fiets zover te krijgen....laat de Alpen maar komen!
    Groet! Eric
  5. Saskia e dirk:
    13 juli 2016
    Wat knap van je frank vriend en lotgenoot geniet ervan toi toi xx