6e etappe Neufchateau binnendoor Bains les Bains 82 km. Subtotaal ruim 600 km!

21 juli 2016 - Bains-les-Bains, Frankrijk

Vandaag rustig aan gedaan vanwege het benauwde hete weer Hele dag erg heet geen regen (helaas) elke ca 20 km pitstop gemaakt vanwege vele stevige cols hier in de Vogezen > "Thats different koek",om Louis van Gaal te citeren. Prachtige route langs rivieren en door bossen! Nu in hotel Bains les Bains zie foto's erg gezellig en persoonlijk

Het is een kuuroord. Ik hou het Vl bij "fietskuren"!

Zwitserland nadert!

bonnesoir

1. Robert-jan:
    21 juli 2016
    Mooie zwart-wit foto's Frank. Lijkt me wel gezellig in dat kuuroord.
  2. Arthur en Petra:
    Mooie foto's Frank, zeker ook van die oude Franse mannetjes. Je bent al een heel eind!! Zwitserland nadert, pfff...stoer hoor!! Succes morgen en een goede nachtrust!
  3. Frank Kuijt:
    22 juli 2016
    Mercu Beaucoup et avoirErg gezellig hier
  4. Frank Kuijt:
    Is heel erg leuk en portretten in zwart eit spreken vaak meer he! Behoorlijke cols te nemen in de Vogezen en goede warming up voor Zwitserland Ben bijna bij de grens! Klimmen gaat wel steeds beter erg zwaar met die hitte Afdalen gaat veel beter! Ha ha ha Au bien tot