Survival tocht met regen onweer en 100 km veel klimmen en dalen

25 juni 2017 - Recco, Italië

Hallo daar is die weer na een 'helletocht' van ca 100 km door de Trebbia Kloof van Bobbio naar Recco aan zee.

Ik ben maar vroeg begonnen 7.30 uur want het is per slot van rekening vakantie en die tijd moet je goed benutten he? Neen de echte reden is onweer en tegenkans van 100% en ja hoor dat klopte ook helaas ca 10 uur begon het toch te stortregenen en te onweren.

Je kunt schuilen in een kroeg of onder het struikgewas maar ik had alleen een regendoorlatende windstopper mee

Toen ik eenmaal drijfnat was tot op het bot heb ik de tocht maar voortgezet omdat je toch niet natter dan nat kan worden! Er moest flink geklommen en dan weer gedaald worden en er leek geen eind aan te komen. Ook voortdurend harde tegenwind! Je kunt ook niet altijd de wind mee hebben he. Het is net het leven zelf!

Een paar lange tunnels zonder bekeuring goed doorgekomen en laatste stuk naar zee 10 km in 1 afdaling maar zee bij Recco. Onderweg politie controle heb mij keurig aan de 80 km per uur gehouden!

Het gaf wel weer een kick 100 km avontuur! Morgen rustdag met boot naar baai aan zee. Dan Frutuoso

Bonne Sera ☀️☕️Francesco