Fietsen langs 4 woudstedenmeer en urnersee

22 juni 2017 - Rigi, Zwitserland

Halko

Vandaag genoten van een enorm mooie fietstocht vanaf Weggis via Vitznau Gersau Brunnen Sisikon Tellskapelle Fluelen.

Je komt bijna niet op gang met de fiets want na elke bocht vooral laatste deel de Axenstrasse Is adembenemend mooi! Je blijft foto's schieten. Onderwegafgedaald naar de Tell Kapelle waar Zwitserland vanuit Uri kanton ontstaan is. Vanaf Fluelen de boot genomen naar Gersau Duur 1.15 uur Lekker briesje en veel water gedronken 33 Gr C.In Gersau duik genomen in het koele meer.

Onderweg nog met

2 studenten uit Hong Kong opgetrokken die studeerden design kleding in Milano. Naar Goldau de Rigi tandradbaan genomen naar orgineel Zwitsers houten hotel in de bergen. Je wordt hier gek van de koeienbellen en er staat ook een kapelletje zijn best te doen om de klokken te laten luiden elk half uur. Kom hier zeker tot rust!

Morgen rij ik naar Piacenza onder Milaan om vandaaruit fietstocht te hervatten.