11e Etappe Brig Zw naar Verbania Lago Maggiore Italy 70 km benauwd heet 30 graden!

26 juli 2016 - Verbania, Italië

Hallo Daar is ie weer,

Vanmorgen was de nieuwe tube ook behoorlijk leeggelopen en heb in Brig eerst een bikeshop bezocht echter de man had deze soort tubes altmodich al lange her nicht mehr und solte dies bestellen! Daar heb ik geen tijd voor en zij dat ik ze wel in Italie makkelijk kan krijgen het zijn tenslotte ook de Italiaanse Vittoria tubes ! Ik wil er geen andere op ook! Heb achterband weer met latex ingespoten .

Gezien het tijdverlies, de onzekerheid of de band het zou houden en de benauwde onweers omstandigheden heb ik besloten de trein van Brig naar de top Vd Simplonpas Iselle te laten brengen. Ik moest er even niet aan denken om eerst 24 km met gemiddeld stijgingspercentage van 10 % te moeten overbruggen! Voor €18 incl fiets was ik dus comfortabel boven! Ca 1800 mtr.

De afdaling via Domodossola op binnenwegen ca 70 km was adembenemend! Je blijft foto's schieten! Je komt niet meer op gang ha ha ha! Beelden spreken voor zich! Ik heb nu totaal ca 1070 km achter de rug en ga nu minder frequent schrijven en kortere tochten voortzetten via de meren Lugano en Como. In Verbania Bianchi store bezocht en direct 1 extra Vittoria tube met lijm en 2 nieuwe bidons van Bianchi gekocht! Nu kan er toch niets meer gebeuren Arreverdercci Chiao!

1. Arthur en Petra:
    26 juli 2016
    Lieve Frank,
    Italië bereikt, je bent een knappe doorzetter!! Verstandig dat je een stukje de trein pakte, niks mis mee, je hebt al lang bewezen dat je tot grote prestaties in staat bent.
    Ga lekker genieten daar in die prachtige streek en vergeet niet te relaxen!!
    Groetjes,
    27 juli 2016
    Genietze, doorzetter!
  4. Frank Kuijt:
    27 juli 2016
    Thxx Anita Zit nu in een hotel a la James bond sfeer 1960 met obers in witte pakken cocktails serveren en heb balkons 2 x met uitzicht op het Lago Maggiore blijf hier 2 nachten Hotel Milano in plaatsje Belgirate echte aanrader
  5. Robert-jan:
    29 juli 2016
    Prachtige foto's Frank. Geniet nog maar lekker bij het zwemband. Je fratello James Bond al gezien? en waar zijn de Bondgirls?
  6. Frank Kuijt:
    29 juli 2016
    De bondgirls moet ik van mij afslaan Ha ha ha